Friday, June 1, 2012

+ gua dah forth year +

Salam. Pergh,rasa maju gila plak update blog guna fon.haha Semester 2 3rd year da abes bro. Gua da forth year.*berangan la kau ella,tmpt ibtern pn tak daat lagi* Lepas gua intern,gua naek la forth year.same je la tu.heh Aku tau dah final aritu aku tak perform. Sampai da satu tahap,aku da hampir give up. Gila,exam aku bderet2.4ari bturut2. Sape larat weyy.mentally ill aku sekejap. Setiap kali abes exam,cam orang gila dok kira possible cgpa. Setiap kali tu aku geleng kepala. Tau dah sem ni memang tak kan perform. So,sekarang ni aku nga prepare physical n mental untuk terima result aku seadanye. Tuhan je la tau cemana perasaan aku bila stadi untuk exam yang bderet2. Sesak jiwa rasa. Tapi,part yang best nye,exam aku abes awal. Final date untuk final exam kat UIA 9jun. Tapi aku abes 30may. Tak jejak jun langsung. Bahagia kau tau tak?haha. Takpela pn kalau tak perform sem ni. Tak semestinye kite kena selalu kat atas ye dop? Kena jugak rasa berada kat bawah. Supaya nanti tak payah nak belagak sangat bila kat atas. And tak rasa saket bila tiba kat bawah sekali lagi. Eh,selamat bcuti uols. Budak UIA je la tapi. Bagi budak2 engineering yg nak pegi intern short sem ni,jaga nama baek uia okeh? Bagi yang amek short sem,jangan asek memaen je. Nanti tak perform menanges plak. Gtg. Peacenowar. (^___^)v

No comments:

Post a Comment