Sunday, April 1, 2012

+ midbreak sudah abes bro...+

salam.
apsal la mata aku mengantuk tak sudah2 dari tadi ni.
esok midterm kot Ella.
sedar diri sket.
dengan ape bende pn tak bace lagi ni,aku dengan selambe menidurkan diri petang td.
memang syok, da bangun rasa menyesal.
pastu saket kepala.
solution dia,mandi basuh rambut.
pastu da siap segala urusan,bukan nya aku study.
dok twitter la, update blog la.
ni la padahnya bila jadi org yang tak berapa nak kesah 
pasal benda2 yang berlaku.haha.
nak bwt cemana, da aku memang camni.


ok, bulan ni nak puasa memandangkan puasa aku pn tak abes ganti lagi.
insyaAllah nak puasa sebulan.
tengok la keadaan aku cemana.
kalau tahan,aku teruskan.kalau tak tahan,aku bwt yang wajib je la.
daripada aku tak makan nasik sebulan,da alang-alang tu baek aku puasa je.
pahala pn dapat,perut pn sihat.


risau sebenanya berat naek ni.
tapi makin aku risau,makin banyak makanan aku suap dalam mulut.
apa nak jadi la aku ni.
dulu macam papan,sekarang da tak tau nak describe cemana da.
ni la akibatnya bila kat sekola kemain aktif lagi bersukan,
pastu masuk U terus stop.
memang naek la badan.
aku tengok,bukan aku je la yang hadapi masalah ni.
ada jugak kekawan sekola aku yang naek jugak badan.


esok lusa ke,bila2 ke nak kena beli padding sport shoes aku.
memang saket gila everytime aku jogging pasal padding yang ada dalam kasut tu nipis sangat.
nak beli kasut baru rasa macam membazir.
lagipun kasut Power aku tu elok sesangat lagi.
walaupun pada hakikatnya kulit dia da mula terkopek.haha
tapi ok la tu, da setahun lebih kot aku pakai kasut tu.
dengan penggunaan aku yang amat lasak,
aku rasa berbaloi dah tu kalau kasut tu dapat tahan setahun.hehe.


woih,da lewat ni.
nak siap kan keje yang melambak-lambak ni.
pastu nak kena print lg.
nak study lagi.chowsinci dulu la.
harap2 la dapat jawap esok ni.amiiiinnnnn..
harap2 jugak la Sir aku tak pulang paper midterm Manu Auto esok.
jahanam aku.haha.


peacenowar(^__^)v

No comments:

Post a Comment