Friday, August 10, 2012

urgh!

maka dengan ini, gua nak cakap..
gua malas nak hapdet blog.
da banyak gila sawang lelabah dalam blog gua ni.
lantak la.
tunggu la gua ade masa nanti gua hapdet la.
gua wanita berkerjaya sekarang.
takde masa nak hapdet untuk tatapan kalian.
takde masa dah nak bwt sume benda.
takde masa dah nak boifren2. #eh? hahaha
nak tau lebih lanjut, tunggu gua hapdet blog.
keje gua tengah banyak gila ni.
gua tulis jugak kejap.
kang ade plak yang sentap gua tak hapdet blog.
pakse2 gua hapdet plak kang.
hahaha
btw, selamat bpuasa uols.
jaga diri, jaga kelakuan, jaga amal dengan Tuhan.
InsyaAllah mudah segala urusan hidup.
Selamat Hari Raya jugak
incase gua tak sempat nak wish tyme raya nanti
nak mintak ampun dari hujung rambut sampai ujung kaki kalau ade yang terasa dengan ape yang gua tulis.
tapi kalau gua tulis tu memang tujukan kat sape2, sorry la
gua takkan mintak maaf.
gua hold grudge ok?
kepada yang bwt rasa ade bwt salah dengan gua, gua maafkan.
kecuali segelintir makhluk.
mintak maaf cemana pn, gua tetap tak maafkan.
lantak la lu orang nak kate gua ape pn.
adeakukesah?
gtg.
peacenowar.

No comments:

Post a Comment